Информатор Деньги

Украина

Чому Рінат Ахметов віддав свій медіа-холдинг державі

Загальний обсяг інвестицій, вкладених у цей медіахолдинг, перевищив 1,5 млрд доларів.

Один з найбільш заможних українців Рінат Ахметов заявив про передачу свого медійного бізнесу. Про це йдеться в його заяві на сайті інвестиційної групи SCM.

«Я прийняв вимушене рішення про вихід моєї інвестиційної компанії SCM з медійного бізнесу.
Цього тижня Медіа Група Україна відмовиться на користь держави від усіх ефірних і супутникових телевізійних ліцензій наших каналів і від ліцензій наших друкованих медіа в Україні. Ми також припинимо діяльність онлайн-медіа МГУ», — йдеться в заяві.

Ринат Ахметов заявив, що таке рішення продиктоване набранням чинності закону про олігархів.

«Як найбільший приватний інвестор в економіку України я неодноразово казав, що не був, не є й не буду олігархом. Короткий шестимісячний термін, визначений законом для продажу медіаактивів, і російська воєнна агресія проти України не дають можливості компанії SCM продати медіабізнес на ринкових умовах.

За понад 20 років, починаючи з 2000-го року, ми разом із журналістами створили медіахолдинг, що ґрунтується на принципах свободи слова, правди і професіоналізму, складається з 10 ефірних і супутникових телевізійних каналів, інтернет-ресурсів, друкованих ЗМІ та сучасної виробничої медійної екосистеми. Загальний обсяг інвестицій, вкладених у цей медіахолдинг, перевищив 1,5 млрд доларів США.

Але найбільша інвестиція — це внесок кожного з 4 000 журналістів і співробітників нашої медійної команди. Завдяки вашій роботі канали «Україна» й «Україна 24» стали лідерами в Україні за глядацькою аудиторією, а канали групи «Футбол» збирали мільйони уболівальників перед екранами. Тому мені важко приймати рішення про вихід із медійного бізнесу», — попрощався з медійною командою Ахметов.

Нагадаємо, що до холдингу «Медіа Група Україна» входять:

  • національний ефірний телеканал «Україна»;
  • розважальний молодіжний телеканал НЛО TV;
  • тематичний телеканал Індиго TV;
  • тематичні телеканали «Футбол 1/2/3», представлені також і в HD-версії;
  • загальнонаціональний інформаційний телеканал «Україна 24»;
  • регіональний «34 телеканал»;
  • оператор супутникового мовлення Xtra TV;
  • ОТТ-платформа OLL.TV;
  • міжнародні канали Ukraine 1, Ukriane 2, NLO TV 2;
  • продакшн-компанії «Теле Про», «Допоможемо ТБ»;
  • медіа-агенція повного циклу «Медіа Партнерство Баінг»;
  • сайт segodnya.ua;
  • кросплатформний проєкт Vogue.UA.

За словами директорки з комунікацій групи SCM Наталія Ємченко, йдеться не про передачу медіабізнесу державі, а лише про здачу ліцензій.  Про це вона відповіла в коментарі під перепостом заяви Ахметова.

«Це рішення — відповідь на дискримінаційний закон «про олігархів». Саме для цього його приймала ВР, тож жодних несподіванок», — заявила Ємченко.

Прочитати про те, кого в Україні можуть визнати олігархом можна за посиланням.

Олена Скобцева

Copyright © 2007-2018 Информатор - Региональное интернет-издание.
При полном или частичном использовании материалов сайта ссылка
на сайт интернет издания dengi.informator.ua как источник информации обязательна.

Наверх

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: