Хто придбає офісну 7-поверхову будівлю у центрі Дніпра за 200 млн грн

Хто придбає офісну 7-поверхову будівлю у центрі Дніпра за 200 млн грн

У Дніпрі відбувся аукціон з продажу спорожнілої офісної будівлі на вул. Шевченка, 32. Це колишня будівля державного підприємства «Дніпропетровськавтотранссервіс». Наразі очікується оплата за це майно. Хто виявив бажання придбати офісний центр-привид в середмісті – читайте в Інформатор Гроші.

Стартова вартість майна становила 5 млн 270 тис. 98 грн. В ході торгів вартість піднялася до 200 млн 1 грн. Намагається продати цю нерухомість Фонд держмайна України вже декілька років. Наразі очікується оплата за результатом аукціону. Якщо оплата відбудеться, то об’єкт буде продано. Земля під будівлею комунальна та належить місту й не продавалася під час аукціону.

Хто придбає офісну 7-поверхову будівлю у центрі Дніпра за 200 млн грн 1

В аукціоні цього разу брали участь 6 претендентів. Зокрема, це ТОВ «Агропрайм 2021» (яке запропонувало всього на 1 грн менше за кінцеву вартість), належить це дніпровське підприємство Катерині Реуцковій. Інші учасники – ФОП Денис Миронов (93 млн грн), ТОВ «ТІР ТРАНС» Микити Шугурова (79,9 млн грн), ТОВ «Перемога 7» Євгена Цопіна (77 млн грн), ТОВ «Інвестиційна група «ВВП Інвест» Владислава Штамбурга (76 млн грн). Перемогу одержало ТОВ «Ландшафт Плюс» з пропозицією у 200 млн 1 грн.

Згідно з даними аналітичної платформи YouControl, підприємство ТОВ «Ландшафт Плюс» було засноване у Дніпрі у 2021 році зі статутним капіталом 55 тис. грн. Основний вид діяльності – надання ландшафтних послуг, вирощування рослин. Власник і директор – мешканець Дніпра Олексій Миколюк. Його батько працював у державному підприємстві «Укрводшлях», яке займається утриманням водних шляхів, шлюзів, створенням безпечних умов для судноплавства. За даними податкової, у 2022 році «Ландшафт Плюс» заробила 300 грн, у 2021 році – 0. Станом на 2021 рік компанія володіла активами на суму 44 200 грн.

Хто придбає офісну 7-поверхову будівлю у центрі Дніпра за 200 млн грн 2

Проте чи дійсно нерухомість продадуть цього разу залишається під питанням. Так як фірма-переможець не схоже, що володіє необхідними коштами, а її засновниками є невідомі люди. Попередні спроби Фонду держмайна продати буділю «Дніпропетровськавтотранссервісу» зазнали невдачі. 3 березня 2023 року попередній аукціон на цей об’єкт скасували. У лютому 2023 року ТОВ «Ріверсанд» Дмитра Верхолаза не сплатило 201 млн грн за будівлю, і відповідно аукціон не відбувся. У січні 2023 року ТОВ «Компанія «Імперія-Буд» Світлани Лагоди не сплатила 91 млн 5 грн за буділю. 28 жовтня 2021 року ще один аукціон скасували, раніше те ж саме відбулося 28 липня 2021 року.  Також намагалися продати за 52,7 млн грн будівлю у 2018 році.

Чому будівля продається

Будівлю звели у 1982 році. Протягом перших років експлуатації відбулася деформація конструкцій – по стінах йшли тріщини. А все через те, що під час будівництва палі не були занурені до глибини проєктних вимог. Основну масу паль забили, щоб вони витримували вагу 80 тонн, але деякі лише для 50 тонн. Так зробили, аби не дратувати місцевих мешканців зайвим шумом та вібраціями.

Під час подальшого користування будівля дедалі більше руйнувалася та дійшла до аварійного стану. Розшарувалася кладка, руйнувалися сходи всередині, просідав фундамент. Проблеми, допущені при будівництві, не усунули. Втім, поки це було можливим, будівлю здавали в оренду різним фірмам та державним організаціям – до 2003 року. Після цього всередині все майно розібрали та вивезли.

Покинута будівля стала місцем зборів для неформалів та туристів-екстремалів. Поруч з нею знаходяться житлові будинки та комерційна нерухомість. А ще у ній під кінець 2021 року сталася пожежа.

Хто придбає офісну 7-поверхову будівлю у центрі Дніпра за 200 млн грн 3

У 2020 році журналісти Інформатор Дніпро вирішили довідатися, у якому стані будівля зараз. Їхній фоторепортаж можна подивитися за посиланням. Так чи так будівля буде демонтована або знесена.

[embed][/embed]

Власник будівлі – державне підприємство «Дніпропетровськавтотранссервіс» було засноване у 1999 році. Профілем діяльності були автомобільне господарство, комерційні послуги, дослідження ринку, здача в оренду майна. Засновником підприємства було Міністерство інфраструктури України, яке передало його разом з проблемним майном у 2021 році Фонду держмайна.

Щоправда, це держпідприємство зареєстровано у Дніпрі на вул. Жуковського, 23. Керівником підприємства у 2006-2008 роках встиг побувати колишній голова обласного автодору Микола Палій (син якого отримував значні підряди по тендерах на ремонти доріг). З 2009 року з перервами підприємством керував Сергій Солоха. Він відомий тим, що був депутатом міської ради Дніпра (2010-2015) та Самарської районної ради міста (2015-2020), працює заступником директора КП «Дніпровський електротранспорт», очолював Самарську районну організацію ВО «Батьківщина» та був помічником народного депутата від «Батьківщини» Івана Кириленка (у період 2007-2012 років).

Наразі за свою роботу у «Дніпропетровськавтотранссервіс» ніхто не отримує зарплату. За останні 3 роки підприємство не вело ніякої фінансової діяльності. І судячи з даних YouControl, загалом з 2012 року не вело роботи. Також у нього накопичилися борги у 1 млн 233 тис. грн, у т.ч. 195 тис. грн за розрахунки з бюджетом. Вірогідно, гроші від продажу будівлі частково і підуть на погашення боргів. До того ж на будівлю накладено арешт.

Нагадуємо, у Дніпрі продали ливарно-механічний завод за 10,7 млн грн. Якою нерухомістю у Дніпрі та області володіла заборонена Партія регіонів — дивіться тут. Скандальна фірма "Маст-Буд", яка ремонтувала Новий міст у Дніпрі, тепер на замовлення підлеглих Віталія Кличка за 85 млн грн відремонтує Південний міст у Києві.

Дмитро Чернишов

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.