У центрі Дніпра виставили на продаж 7-поверхову будівлю: скільки коштує та чим відома

У центрі Дніпра виставили на продаж 7-поверхову будівлю: скільки коштує та чим відома

На вулиці Шевченка, 32 у Дніпрі виставлена на продаж покинута офісна будівля у «ласому місці». Знаходиться вона між вулицею Січових Стрільців та Катеринославським бульваром. Поруч з нею – житлові будинки та офіси. Що це за будівля, хто нею користувався та за скільки її продають – дізнайтеся у матеріалі Інформатор Гроші.

Організатор продажу – Фонд державного майна України. Ця будівля належить державному підприємству «Дніпропетровськавтотранссервіс». Аукціон з продажу має відбутися 14 квітня 2023 року. Подати заявки для участі в аукціоні можна тут.

У центрі Дніпра виставили на продаж 7-поверхову будівлю: скільки коштує та чим відома 1

До 13 квітня включно всі зацікавлені можуть подати заявки на участь в аукціоні. Стартова вартість – 5 млн 270 тис. 98 грн (без ПДВ). На кінцеву вартість, визначену за результатом аукціону, буде накладено ще 20% ПДВ. Переможе той, хто запропонує найбільшу ціну (вище за початкову). Продається лише будівля, земля у центрі міста разом з нею не продається.

У центрі Дніпра виставили на продаж 7-поверхову будівлю: скільки коштує та чим відома 2

Для участі в аукціоні потрібно сплатити гарантійний внесок 2 млн 635 тис. 49 грн (його повернуть після проведення аукціону) та реєстраційний внесок 1,34 тис. грн. Земельна ділянка під будівлею (0,1377 га) належить місту Дніпро (відповідно за неї відповідає Дніпровська міська рада). Право користування земельною ділянкою має обласна прокуратура.

Площа 7-поверхової будівлі у Шевченківському районі Дніпра складає 3 тис. 345,1 кв. м. Разом з нею продається і трансформаторна підстанція (67,3 кв. м).  Якщо не вдасться продати будівлю у квітні, то ціна на неї може бути знижена. Також покупцю потрібно буде ліквідувати державне підприємство «Дніпропетровськавтотранссервіс», якому належить будівля.

Чим відома ця будівля, її власники та чому продається

Будівлю звели у 1982 році. У ході перших літ експлуатації відбулася деформація конструкцій – по стінах йшли тріщини. А все тому, що при будівництві палі не були занурені до глибини проєктних вимог. Основну масу паль забили, щоб вони витримували вагу 80 тонн, але деякі лише для 50 тонн. Це зробили, щоб не дратувати місцевих мешканців зайвим шумом та вібраціями.

У подальші роки будівля дедалі більше руйнувалася та дійшла до аварійного стану. Розшарувалася кладка, руйнувалися сходи всередині, просідав фундамент. Проблеми, допущені при будівництві, не усунули. Втім, поки це було можливим, будівлю здавали в оренду різним фірмам та державним організаціям – до 2003 року. Після цього всередині все майно розібрали та вивезли.

Всередині будівлі на Шевченко, 32 все у "первісному" вигляді
Всередині будівлі на Шевченко, 32 все у "первісному" вигляді

Покинута будівля стала місцем зборів для неформалів та туристів-екстремалів. А ще у ній під кінець 2021 року сталася пожежа. Можливо, це безхатченки. А, можливо, цьому посприяв хтось з забудовників, кому вона заважала або у кого були плани на цю ділянку.

[embed][/embed]

У 2020 році журналісти Інформатор Дніпро вирішили довідатися, у якому стані будівля зараз. Їхній фоторепортаж можна подивитися за посиланням. Так чи так будівля буде демонтована або знесена.

[embed][/embed]

Власник будівлі – ДП «Дніпропетровськавтотранссервіс» засноване у 1999 році. Профілем діяльності були автомобільне господарство, комерційні послуги, дослідження ринку, здача в оренду майна. Засновником підприємства було Міністерство інфраструктури України, яке передало його у 2021 році Фонду держмайна.

Щоправда, це держпідприємство зареєстровано у Дніпрі на вул. Жуковського, 23. Керівником підприємства у 2006-2008 роках встиг побувати відомий в області «дорожник» Микола Палій (син якого отримував значні підряди по тендерах на ремонти доріг). З 2009 року з перервами підприємством керував Сергій Солоха. Він також відомий тим, що був депутатом міської ради Дніпра (2010-2015) та Самарської районної ради міста (2015-2020), працює заступником директора КП «Дніпровський електротранспорт», очолював Самарську районну організацію ВО «Батьківщина» та був помічником народного депутата від цієї партії Івана Кириленка (у період 2007-2012 років).

Наразі за свою роботу у «Дніпропетровськавтотранссервіс» ніхто не отримує зарплату. За останні 3 роки підприємство не вело ніякої фінансової діяльності. І судячи з даних YouControl, загалом з 2012 року не вело роботи. Також у нього накопичилися борги у 1 млн 233 тис. грн, у т.ч. 195 тис. грн за розрахунки з бюджетом. Вірогідно, гроші від продажу будівлі частково і підуть на погашення боргів. До того ж на будівлю накладено арешт.

Нагадуємо, Нацбанк України позбавив ліцензії страхову компанію "Інгосстрах" з Дніпра. А за що фірма Ігоря Коломойського та Геннадія Боголюбова судиться проти "ПриватБанку" та екс-депутата Дніпровської міської ради - читайте тут. Хто організував фінансову піраміду та ошукав українців на 40 мільйонів доларів - дізнайтеся тут.

Дмитро Чернишов

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.