Контактний центр Києва за 2,5 млн грн з бюджету прийме дзвінки від киян

Контактний центр Києва за 2,5 млн грн з бюджету прийме дзвінки від киян

Будь-який киянин або гість столиці може безкоштовно подзвонити за номером 1551 та описати проблему міста або внести свою пропозицію. Комунальна установа «Контактний центр Києва» витратить 2,5 млн грн на прийом таких вхідних дзвінків у Києві. Звернення громадян після цього передається чиновникам КМДА. Справитися зі шквалом дзвінків, вірогідно, допоможе приватна організація. Хто саме допоможе контакт-центру Києва – стане відомо незабаром.

Про пошук підрядника для прийому дзвінків КБУ «Контактний центр Києва», який підпорядковується Київській міській державній адміністрації, оголосив у системі публічних закупівель ProZorro. За обробку вхідних дзвінків від підписання договору і до кінця року збираються заплатити до 2,5 млн грн. Наразі бажаючі компанії можуть подавати заявки на участь у тендері – до 5 листопада.

Згідно з тендерною документацією, послуги з обробки звичайного телефонного звернення чи питання, консультація за програмним рішенням «Мастерок» чи «Городок», реєстраці аварійних випадків коштуватимуть по 10,26 грн за кожну послугу. Скарга або консультація з бази знань коштуватимуть по 51,30 грн. Спеціалізована консультаційна обробка телефонних дзвінків обійдеться по 90 грн. Обробка телефонних дзвінків має здійснюватися щодня з 08:00 ранку до 21:00 вечора (спеціалізовані консультації до 20:00 вечора). Підтримка з технічних питань має надаватися з 09:00 ранку до 18:00 вечора. При цьому підтримується лише українська мова. Загалом очікується до 1500 викликів на добу з тривалістю кожного по 2-2,5 хвилини. Оплата залежатиме від кількості наданих послуг.

1551 – зручний спосіб для громадян повідомити про проблему чи передати пропозицію міській владі Києва. Можна подзвонити по телефону, написати на сайті чи у соціальних мережах з ботом 1551, або ж просто сфотографувати і завантажити зображення проблеми у мобільний додаток. Також можна контролювати хід виконання питання з власного звернення. На базі Контактного центру працює інформаційно-довідковий ресурс «База знань», який містить відповіді на найпоширеніші питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати комунальних послуг тощо.

За 2021 рік оператори Контактного центру Києва опрацювали понад 1 млн 889 тисяч дзвінків від громадян. Було зареєстровано 1 млн 337 тисяч 256 звернень. Це і, власне дзвінки до 15-51, і звернення через сайт та мобільний додаток, через Урядовий контактний центр тощо. За словами керівника апарату КМДА Дмитра Загуменного, серед ТОП найактуальніших сфер минулоріч стали: житлове господарство – 73% звернень; благоустрій – 7%; транспорт, дорожнє господарство – 6% тощо. Зареєстровано й 64 150 звернень щодо отримання безоплатної первинної правової допомоги.

Нагадаємо, що прокуратура міста Києва виступила проти виділення 183 млн грн депутатами Київради під час війни на добудови Подільсько-Воскресенського мосту.

Дмитро Чернишов

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.