На Черкащині розіграли найбільш «лакомі» ділянки ремонту доріг

На Черкащині розіграли найбільш «лакомі» ділянки ремонту доріг

На Черкащині гаряча пора дорожніх тендерів поступово підходить до свого проміжного фінішу, звідки повинна плавно перейти в наступний, ще більш «спекотний» період: виконання робіт (звичайно, при наявності коштів).

12-23 травня Служба автомобільних доріг розіграла 3 аукціони по останніх тендерах на поточний середній ремонт доріг державного значення, що пролягають територією Черкаської області.

Фрагменти на двох дорогах загальною протяжністю в 30 кілометрів планується «підлатати» за 331,1 мільйона гривень.

Хто, що і за скільки робитиме, - розбиралася «Забеба».

У числі останніх були розіграні два найбільші і відповідно найдорожчі об’єкти, що фігурували в планах по ремонту на цей рік. Це два відрізки дороги Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя, що пролягає на Лівобережній Черкащині.

Їхня загальна протяжність 22 кілометри. Очікувана сумарна вартість двох відрізків – 273,42 млн.грн.

Аукціон по тендеру на ділянку км 109+600-км 120+800 відбувся 18 травня.

Терміни проведення аукціону неодноразово корегувалися через скарги до АМКУ. У підсумку розгляд скарги від ТОВ СДВ- ГАРДЕН було припинено з ініціативи самого товариства, у задоволенні скарги ТОВ ПБС (заявляли, що їхня пропозиція відхилена неправомірно) адмінкомісія антимонопольників відмовила.

Із 7 учасників, що подали документи, до торгів були допущені 5. Пропозиції вищезгаданого ПБС та ТОВ "ДП "АЛЬКОР" були відхилені тендерним комітетом через невідповідність кваліфікаційним критеріям.

На Черкащині розіграли найбільш «лакомі» ділянки ремонту доріг 1

 

Найдешевшу пропозицію подало ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" – 136,21 млн грн. Наступного дня тендерним комітетом повідомлено про намір укласти договір за результатами аукціону.

Як вже писала «Забеба», "РОСТДОРСТРОЙ" входить до групи компаній «РОСТ», яку в свою чергу зараховують до сфери впливу міського голови Одеси Геннадія Труханова. «Ростдорстрой» вже не перший рік виграє багатомільйонні тендери на ремонти доріг на Одещині, Київщині та Полтавщині.

Восени 2016 господарський суд Черкаської області зобов’язав черкаських дорожників сплатили компанії “Ростдорстрой” 29 мільйонів гривень. Із них наразі сплачено 15,5 млн грн.

Раніше це товариство здобуло право на проведення поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ- Знам’янка на ділянці км 205+280-км213+000 вартістю в 73,22 млн грн.

Роботи на ділянці повинні бути виконані до кінця 2017 року.

Аукціон по тендеру на ділянку км 98+000-км 109+600 відбувся 12 травня.

Як і у випадку із попереднім об’єктом, терміни проведення змінювалися через скарги до АМКУ. Все ті ж підприємства звернулися із аналогічними скаргами з таким же результатом.

Із 5 учасників до аукціону були допущені 3. Комітет  цього разу завернув документи  все того ж ПБС та… переможця торгів по іншій ділянці «РОСТДОРСТРОЙ». Причина: пропозиції не відповідають кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».

На Черкащині розіграли найбільш «лакомі» ділянки ремонту доріг 2

 

Найдешевшу пропозицію подало ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД – 130, 79 млн грн. 15 травня тендерним комітетом повідомлено про намір укласти договір, роботи за яким мають бути виконані до кінця 2017 року.

Як писала «Забеба», «Главшляхбуд» зареєстрований в Черкасах в 2015 році і має капітал в 1 тис. грн. Згідно з даними ЄДР, єдиним засновником фірми є житель села Квітки Олег Шпунтенко, керівником ТОВ є Денис Орлінський. У минулому році «Главшляхбуд» отримав із міського бюджету Черкас підрядів на 84,5 млн грн.

У новому дорожньому сезоні ремонтники, схоже, вирішили розширити спектр своїх робіт і подали документи на всі тендери по дорогах державного значення в Черкаській області. Це перша перемога для товариства в подібних торгах.

Технічним завданням на обох ділянках дороги передбачено холодне фрезерування покриття при глибині 11 см,  планування та укріплення узбіччя щебенем, встановлення бортових каменів, регенерація та укладання конструктивних шарів дорожнього одягу товщиною 20 см, влаштування вирівнювального шару та верхнього шару покриття товщиною 5 см, а також нанесення дорожньої розмітки та влаштування однобічного металевого  огородження та встановлення напрямних пластикових стовпчиків.

Аукціон по тендеру на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-10 Канів-Чигирин-кременчук на ділянці км 98+246 - км 106+000 відбувся 23 травня.

Свої пропозиції цього разу подали лише два підприємства: ПП «Дорстрой» та ТОВ «Главшляхбуд», які до цього виграли по одному об’єкту на тендерах по ремонту доріг держзначення.

На Черкащині розіграли найбільш «лакомі» ділянки ремонту доріг 3

Найдешевшу пропозицію подало ТОВ «Главшляхбуд» - 64,08 млн грн. 25 травня повідомлено про намір укласти з товариством договір.

Технічним завданням передбачено холодне фрезерування при глибині 4,5 см, укріплення узбіч щебенем товщиною шару 15 см та відходами фрезерування в 15 см, влаштування вирівнювального шару із гарячої крупнозернистої асфальтобетонної суміші при ширині укладання 4,5 м, влаштування верхнього шару дорожнього покриття товщиною 5 см, облаштування зупинкових майданчиків, нанесення розмітки.

Зазначимо, що з урахуванням реконструкції вулиці Сумгаїтської в Черкасах «Главшляхбуд» у 2017 році може освоїти на дорогах області вражаючі 240,8 млн грн.

Щодо інших ділянок, які планують відремонтувати в цьому році:

Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя (через м.Кременчук) на ділянці км 87+300-км 98+000 за 108,26 млн відремонтує ПП «Дорстрой».

Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 24+236 — км 25+440 за 10,6 млн відремонтує «Трансстроймеханізація».

Н-01 Київ- Знам’янка на ділянці км 205+280-км213+000 за 73,22 відремонтує «Трансстроймеханізація».

Черкаський міст через Дніпро (ділянка км 23+068 автомобільної дороги Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань) за 121,23 млн грн відремонтує ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ».

Таким чином всього у 2017 році планується, що в Черкаській області буде відремонтовано дорожнього покриття на понад 640 мільйонів гривень. Сума на папері виглядає доволі переконливо, але про її реальність поки що говорити рано, адже навіть ті переможці з якими вже були укладені договори, аванс поки що не отримали. Тож поки що говорити про шанси на «перемогу» в бою з ямковістю на черкаських дорогах зарано. Тим більш, є не найкращий досвід попереднього року.

 

 Валентин Коваль

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.