Хто на Черкащині побореться за 380 «дорожніх» мільйонів?

Хто на Черкащині побореться за 380 «дорожніх» мільйонів?

Хто на Черкащині побореться за 380 «дорожніх» мільйонів?

Час Х наближається: 12-18 квітня Служба автомобільних доріг в Черкаській області проведе аукціони на ремонт 3 відрізків дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя.  Очікується, що вартість робіт сягне близько 380 мільйонів гривень.

Наразі дедлайн для подачі тендерних пропозицій уже наступив, і оскільки аукціон пройде у форматі «європейських торгів», імена всіх його учасників уже відомі. «Забеба» вже писала про техзавдання, яке стоїть перед учасниками, тож ми не будемо ще раз зупинятися на цій темі. Свої документи на 3 тендери подали 8 підприємств. Що вони із себе представляють, розбираємося далі.

«Місцеві» претенденти

На всі три тендери подаються два підприємства з черкаською пропискою. Це ПП «Дорстрой» та ТОВ «Главшляхбуд».

Підприємство «Дорстрой» належить екс-депутату Христинівської райради від «Партії регіонів» Роберту Григоряну. «Дорстрой» здійснює поточний середній ремонт на Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань (на ділянці км 41+265 — 48+985).  Наразі підприємство за 23,6 млн займається капітальним ремонтом вулиці Героїв Дніпра у Черкасах.

У документації, поданій на торги, представники «Дорстрою» повідомляють, що вся техніка (крім крана і рексайлера, що орендовані в одеської фірми СПМК-17) необхідна для робіт перебуває у власності підприємства.

«Главшляхбуд» зареєстрований в Черкасах в 2015 році і має капітал в 1 тис. грн. Згідно з даними ЄДР, єдиним засновником фірми є житель села Квітки Олег Шпунтенко, керівником ТОВ є Денис Орлінський. У минулому році «Главшляхбуд» отримав із міського бюджету Черкас підрядів на 84,5 млн грн. Уже в 2017 році товариство ремонтуватиме в’їзд до обласного центру за 46 млн грн.

Майже всю техніку, згідно з документами, «Главшляхбуд» орендує в ТОВ «Центршляхбуд». Останнє зареєстроване в Києві і має основний вид діяльності - будівництво житлових і нежитлових будівель. Також підприємство орендує асфальтозмішувальну установку у «Черкаського асфальтобетонного заводу».

Дебютанти

ПП «Лідер груп» зареєстроване в Києві в 2006 році і має статутний капітал в 200 грн. Засновником підприємства є Борис Іванович Багмет, а керівником (з 2012 року) – Рафаел Меліксетян. Зазначимо, що пан Багмет проживає в селі в Сумській області і здійснює свою діяльність також як ФОП, у свою чергу Рафаел Амаякович є жителем села Вергуни, що в Черкаському районі.

Згідно з тендерною документацією, «Лідер Груп» орендує всю техніку, необхідну для проведення робіт, в підприємства «Нові будівельні технології та сервіс», власником і директором якого є все той же Меліксетян. При цьому в документах на оренду директором НБТС значиться Петро Валерійович Уваров. Чоловік з таким ПІБ, згідно з інформацією з ЄДР, є земляком Бориса Багмета із Сумщини та очолює підприємство «Кристал-Груп».

Хто на Черкащині побореться за 380 «дорожніх» мільйонів? 1

Хто на Черкащині побореться за 380 «дорожніх» мільйонів? 2

Знайти інформацію про дорожні звитяги цього підприємства нам не вдалося.

Ще один новачок для доріг Черкащини - ТОВ "Автомагістраль-Південь". Фірма з капіталом в 40 тисяч гривень у 2006 році зареєстрована в Одесі і має двох власників: Короткова Валерія Валентиновича та Наливанного Олега Анатолійовича.  Керівник – Тимофєєв Микола Сергійович. Компанія має філії в Києві, Львові та Дніпрі.

Абсолютна більшість техніки, яку підприємство вказує в матеріально-технічній базі, орендована в ТОВ «Белогві». Засновник останнього є ВЕСПАРК БІЗНЕС ЛТД, зареєстроване на островах в Індійському океані.

У 2016-17 роках це підприємство виконує ремонт фрагменту дороги Одеса-Рені загальною вартість в майже 67 млн. грн. За роки свого існування фірма здійснювала ремонти в багатьох областях України. Лише упродовж 2015 року компанія отримала замовлень від Служби автомобільних доріг у Львівській області на 818,51 млн грн.

Вперше в торгах за черкаські дороги бере  участь ДП «Алькор». Це підприємство зареєстроване в Києві. Власником компанії із статутним капіталом в 2,3 млн грн. є екс-жителька Луганська Лусіне Цоголакян. Вона також є співвласником ТОВ «Дорбудтехнологія» разом з екс-депутатом Луганської міськради від Партії регіонів Тіграном Кочаряном. Також Цоголакян належить ТОВ «Дорбудальянс» і ТОВ «Дорбудіндустрія», кінцевим бенефіціаром яких є громадянин Росії Грігор Мкртчян. Директором «Алькору» є Юрій Кошевий.

Зазначимо, що раніше САД відхиляв пропозиції «Алькор» на ремонт фрагментів дороги Черкаси-Сміла-Умань та Київ-Знамянка через «невідповідність кваліфікаційному критерію тендерної документації». Підприємство спочатку поскаржилося в АМКУ, заблокувавши тендери, але потім заявило, що більше не зацікавлене в участі в закупівлі.

Як і два вищезгадані підприємства, «Алькор» вказує в тендерній документації лише техніку, орендовану в іншого підприємства: цього разу мова йде про ТОВ «Дорбудмеханізація». Кінцевим бенефіціаром цієї фірми є вищезгаданий москвич, бізнес-партнер Цоголакян - Грігор Мкртчян.

«Добрі» знайомі

Найцікавішим із претендентів виглядає «Ростдорстрой». Це підприємство зареєстроване в Одесі у 2005 році і має статутний капітал у 5,1 млн грн. Фірма записана на віргінський офшор «Сайдлейк Інтернешнл Лімітед». Кінцевими бенефіціарами значаться Олександр Жуков (прописаний в Лондоні), Євген Коновалов, Олександр Рацкевич і Юрій Шумахер (всі троє з Одеси, останній – депутат міськради). Директором підприємства є Олексій Андрюшин.

Підприємство входить до групи компаній «РОСТ», яку в свою чергу зараховують до сфери впливу міського голови Одеси Геннадія Труханова. «Ростдорстрой» вже не перший рік виграє багатомільйонні тендери на ремонти доріг на Одещині, Київщині та Полтавщині.

Офшорами і зав’язками із представниками влади мало кого здивуєш, підприємство це цікаве історією стосунків із черкаською САД. Восени 2016 господарський суд Черкаської області зобов’язав черкаських дорожників сплатили компанії “Ростдорстрой” 29 мільйонів гривень.

Хто на Черкащині побореться за 380 «дорожніх» мільйонів? 3

Служба автомобільних доріг «завинила» ці кошти за ремонт доріг державного і місцевого значення, виконаний ще у 2013 році.  Судова тяганина між приватниками і САД тривала більше 3-х років.

2 вересня черкаські дорожники трьома траншами уже відправили на рахунки одеситів понад 15,5 млн грн. Після того більше гроші на рахунки одеситів від черкащан не надходили.

До числа «знайомих», але без саркастичного епітету «добрий» зарахуємо також івано-франківське підприємство ПБС. Як ми вже писали, фірма входить до орбіти екс-керівника курорту «Буковель», нардепа-укропівця Олександра Шевченка. У ЄДР засновниками фірми значаться Галина Колибабюк та Іванна Непик, керує компанією з 2014 року Іван Мельник.

16 березня ПБС виграв тендер на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ- Знам'янка км 216+000-229+780 (окремими ділянками). Пропозиція товариства - 78,4 млн грн. Договір поки що не укладено.

Хто на Черкащині побореться за 380 «дорожніх» мільйонів? 4

Наразі всі документи аналізуються тендерним комітетом, який і буде приймати рішення про допуск\недопуск усіх вищезазначених підприємств до торгів.

Валентин Коваль

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.